luni, 1 martie 2010

Adevarata Poveste de la Melnik

Am citit mai demult un articol pe"Vinuri Povestite" despre un trip de anul trecut in zona Melnik.



Autoarea vorbeste foarte frumos despre zona si nu este tocmai cazul ....parerea mea este ca pomii din zona au avut efecte halucinogene cu efect intarziat....

Apoi ce sa zic: am vazut vin de vanzare care statea in soare, caini care mancau de la tomberon si o groaza de ruine decrepite care miroseau urat ...
Iar apoi ce am patzit pe acolo ... unul din noi era sa se curetze ucis miseleste in baie (de un robinet explodat), altul era sa sara in piscina (care nu era gata) .... Eu fost apostrofat de un nene care cerea 2 leva daca intrai la el in hruba (el ii zicea crama - in realitate era o gaura in muntele de nisip); nu am vazut placuta de la intrare si am dat sa intru; el a venit urland dupa mine sa-i dau 2 leva; eu i-am zis ca intai vreau sa vad hruba-ta-ta .... el a zis ca nu, trebe sa platesc intare ca la muzeu-ta-ta ...S-a pus de-a latul intrarii eu sa nu am loc de el ....i-am zis ca singur nu intru acolo si ca merg dupa coleg-ta-ta ....Cand i-am gasit, erau deja la terasa cu prima carafa de shiroka pe terminate...
In concluzie, Melnik nu merita .... sunt cam pusi de tzepe (influenta de greci?)



Niciun comentariu: